Un dia al trinquet

Benvinguts de nou!
Aquesta vegada aprofite per parlar-vos sobre la visita al trinquet de la UPV (Universitat Politècnica de València) que va tindre lloc el passat dijous 29 d'Octubre. L'experiència que vam viure va ser molt enriquidora, ja que vam poder practicar una llarga estona diferents excercicis.
En primer lloc, mai havia estat en un triquet de pilota i, encara que havia vist imatges anteriorment sobre el seu aspecte, una vegada vaig entrar em vaig quedar un poc impactat sobre la seua grandària i característiques. La veritat que em van entrar ganes de poder anar a veure una partida de pilota en directe, per poder vivenciar les emocions que s'han de viure en cada punt. 
En sego lloc, la sessió en general em va pareixer que va estar molt ben organitzada ja que, malgrat les restriccions que ens suposa la COVID-19, vam poder gaudir en grups d'aquest esport. La sessió va estar organitzada en practicar dos modalitats diferents, però primer haviem de practicar en grups de 4 persones per a després poder jugar una partida. Amb aquest tipus d'experiències vam poder observar que les partides de pilota poden arribar a ser molt emocionants, ja que entre nosaltres, per poder igualar la partida, vam realitzar variacions per així tindre els dos equips les mateixes possibilitats de guanyar. Mitjançant els exercicis practicats anteriorment vam poder millorar el nostre colpeig a la pilota, i a més a més, vam observar que per a practicar una modalitat no sols és necessari jugar una partida, sinó que també hem de realitzar diferents tipus d'activitats per saber com reaccionar en diferents moments. També, aquests tipus d'excercicis ens van permetre conèixer millor la forma de jugar dels nostres companys, per a que d'aquesta forma puguerem igualar els equips. 
Finalment, les limitacions que ens aporta la pandèmia que estem vivint en l'actualitat ens retringeix d'algunes activitats. Com a proposta didàctica, voldria animar als estudiants a visitar el trinquet més porper al seu poble o la seua ciutat acompanyats d'una persona que haja practicat l'esport en aquest lloc, per a que puga contar-li alguna de les vivències i anècdotes viscudes. A més, propose anar a veure una partida en aquest trinquet, si és possible, per poder vivenciar l'emoció viscuda en cada punt.

Comentaris

  1. Hola Lluís, m'he sentit molt identificada amb el que ens contes, vaig sentir el mateix que tu, sols quan vaig entrar i a més també em van entrar ganes de veure partides professionals. A més, vull comentar-te que, ja que eres d'un poble del costat de Gandia, t'anime a que visites el trinquet que tenim allí. Per últim, com en les altres entrades, el contingut està complet i m'ha agradat molt que ens digues quina seria la teua proposta didàctica. La nota és d'un 9.

    ResponElimina
  2. Hola, Lluís. Jo no vaig tindre l'oportunitat d'assistir a la pràctica del Trinquet i la veritat és que la teua experiència m'ha ajudat molt a imaginar-me la bona estona que vau passar. Espere que la situació de pandèmia se solucione i poder anar un dia a veure un partit ja que com tu m'abelleix veure un partit de professionals.
    La nota d'aquesta entrada és un 9, enhorabona.

    ResponElimina
  3. Hola Lluís! Amb aquesta entrada veig reflectides les emocions que vam sentir els meus companys i jo el dia de la pràctica del trinquet de la UPV. A pesar de les mesures anti covid-19, vam poder gaudir d'aquest esport. La presentació és correcta i sense faltes d'ortografia, pot ser alguna imatge haguera complementat el teu gran treball. La meua nota és d'un 8'5.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Jocs tradicionals vs Moderns

Kickball